21
Πεμ, Νοε
1 Νέα Άρθρα

Απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις για τη χρήση της νέας εφαρμογής του eΔΑΠΥ παροχών

Απαντήσεις σε συχνές Ερωτήσεις
Typography

Απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις φαρμακοποιών, για τη χρήση της νέας εφαρμογής του eΔΑΠΥ ιατροτεχνολογικών προϊόντων.

Δεν μπορώ να πιστοποιηθώ για να χρησιμοποιήσω το ΔΑΠΥ Παροχών.

Τα Φαρμακεία, συνδέονται στην εφαρμογή, με τους κωδικούς, που ήδη διαθέτουν, εφόσον πραγματοποιήσουν Εγγραφή στην εφαρμογή Πιστοποίησης Φαρμακείων (www.eopyy.gov.gr> Εφαρμογές > Πιστοποίηση Φαρμακείων).

Σε περίπτωση απώλειας των κωδικών, τα Φαρμακεία, θα πραγματοποιούν νέα Εγγραφή στην εφαρμογή Πιστοποίηση Φαρμακείων, δηλώνοντας νέο κωδικό χρήστη, διαφορετικό από τον προηγούμενο.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Είναι απαραίτητο να επιλεγεί η σωστή Εγκατάσταση / Επωνυμία, στις περιπτώσεις που υπάρχουν στο πεδίο επιλογής (βελάκι δεξιά) περισσότερες της μίας εγγραφές.

Οι λοιποί Πάροχοι, θα έχουν δυνατότητα σύνδεσης στη νέα εφαρμογή, με τους κωδικούς, που ήδη διαθέτουν από την πιστοποίηση τους, για την εφαρμογή eΔΑΠΥ Υλικών (www.eopyy.gov.gr> Εφαρμογές > Πιστοποίηση Προμηθευτών Υλικών).

Σε περίπτωση απώλειας των κωδικών, οι Πάροχοι θα πραγματοποιούν «Επανεγγραφή» στην εφαρμογή Πιστοποίηση Προμηθευτών Υλικών, δηλώνοντας νέο κωδικό χρήστη, διαφορετικό από τον προηγούμενο.

Οι Πάροχοι, οι οποίοι δεν διέθεταν, μέχρι σήμερα, κωδικούς eΔΑΠΥ και οι νέοι Πάροχοι, δύνανται να πραγματοποιήσουν «Εγγραφή» στην εφαρμογή Πιστοποίηση Προμηθευτών Υλικών , ακολουθώντας της οδηγίες χρήσης της εφαρμογής, για την Παραλαβή και Ενεργοποίηση κλειδαρίθμου.

Είμαι Πάροχος Υλικών και στην οθόνη της Πιστοποίησης δεν μπορώ να επιλέξω Εγκατάσταση.

Αυτό συμβαίνει διότι δεν έχουν περαστεί οι συμβάσεις σας στο μητρώο συμβάσεων Παρόχων Υλικών. Εφόσον οι συμβάσεις σας έχουν εγκριθεί από το σύστημα eopyynet, θα αναμένετε να εμφανιστεί η Επωνυμία.

Έχει αλλάξει η Επωνυμία του Φαρμακείου, χρειάζεται να κάνω νέα Πιστοποίηση;

Ναι, χρειάζεται να πιστοποιηθείτε στο Εφαρμογές > Πιστοποίηση Φαρμακείων, διαλέγοντας στην Εγκατάσταση τη νέα Επωνυμία σας. Στην Πιστοποίηση αυτή θα δηλώσετε νέο κωδικό χρήστη, διαφορετικό από τον προηγούμενο.

Οι συμβάσεις μου στο eopyynet έχουν εγκριθεί αλλά δε μου εμφανίζονται στο ΔΑΠΥ Παροχών.

Αυτό συμβαίνει διότι δεν έχουν περαστεί οι συμβάσεις σας στο μητρώο συμβάσεων Παρόχων Υλικών. Εφόσον οι συμβάσεις σας έχουν εγκριθεί από το σύστημα eopyynet, θα αναμένετε να εμφανιστεί η Επωνυμία.

Είμαι Προμηθευτής Υλικών και θέλω να δηλώσω IBAN ή να αλλάξω το IBAN.

Από την επιλογή Ενημέρωση Στοιχείων/Τραπεζικός Λογαριασμός μπορείτε να δηλώσετε ή να αλλάξετε τον IBAN. Απαραίτητο είναι να διαθέτετε τον κλειδάριθμο από την Πιστοποίηση σας.

Είμαι Φαρμακοποιός και θέλω να αλλάξω το IBAN.

Θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Επεξεργασίας και Ελέγχου Συνταγών (Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.)

Είμαι Φαρμακοποιός και δεν μου εμφανίζεται το IBAN.

Θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Επεξεργασίας και Ελέγχου Συνταγών (Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.)

Δεν μου εμφανίζεται η επιλογή Δημιουργία Περιόδου Υποβολής.

Τη δυνατότητα Δημιουργίας Περιόδου Υποβολής την έχει μόνο ο χρήστης/διαχειριστής και όχι οι εσωτερικοί χρήστες που έχουν δημιουργηθεί από τον διαχειριστή. Πρέπει να συνδεθείτε με τους κωδικούς του διαχειριστή για να δημιουργήσετε περίοδο.
 
Τι κατηγορία Υλικού να διαλέξω;

edapy κατηγορίες

Ξέχασα να εκτυπώσω το Παραστατικό Εκτέλεσης Γνωματεύσεων

Μπορείτε να εκτυπώσετε ξανά το Έντυπο αυτό όταν η Κατάσταση της Υποβολής σας είναι σε κατάσταση «Καταχώριση Στοιχείων». Από την επιλογή Μεταβολή κάνετε αναζήτηση του παραστατικού που επιθυμείτε και επιλέγετε το κουμπί Εκτύπωση.

Δεν μου δέχεται τον κωδικό ΕΚΑΠΤΥ για επιθέματα.

Το σύστημα δέχεται τους κωδικούς ΕΚΑΠΤΥ που έχει ανακοινώσει ο ΕΟΠΥΥ. Στην περίπτωση που ο κωδικός ανήκει στις Ανακοινώσεις αλλά δεν εμφανίζεται στο ΔΑΠΥ Παροχών, επικοινωνήστε με το Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Δεν μου δέχεται το barcode για τα σκευάσματα ειδικής διατροφής.

Το σύστημα δέχεται τα σκευάσματα που έχουν εγκριθεί από τη Διεύθυνση Φαρμάκου. Στην περίπτωση που έχουν εγκριθεί αλλά το barcode δεν εμφανίζεται στο ΔΑΠΥ Παροχών, επικοινωνήστε με το Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Να δεχτώ τις χειρόγραφες γνωματεύσεις διαβητολογικού;

Μέχρι αυτή τη στιγμή, οι γνωματεύσεις του διαβητολογικού υλικού είναι μόνο χειρόγραφες και τις δέχεστε.

Να δεχτώ τις χειρόγραφες γνωματεύσεις σκευασμάτων ειδικής διατροφής;

Όχι. Από 1/1/2017 γίνονται δεκτές μόνο οι ηλεκτρονικές γνωματεύσεις για τα σκευάσματα ειδικής διατροφής.

Δε μου δέχεται το φορολογικό παραστατικό.

Τα ποσά που καταχωρείτε στην οθόνη Φορολογικού Παραστατικού θα πρέπει να συμφωνούν με τα υπολογιζόμενα ποσά της εφαρμογής. Τα υπολογιζόμενα ποσά μπορείτε να τα δείτε πατώντας επάνω στον αριθμό υποβολής.

Τα υπολογιζόμενα ποσά είναι ανά ποσοστό ΦΠΑ.

edapy παραστατικά

Ο ΑΜΚΑ του συνταγογράφου μου φέρνει ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ

Ο συνταγογράφος δεν έχει πιστοποιηθεί στις Γνωματεύσεις Παροχών ΕΚΠΥ. Αυτή η γνωμάτευση μπορεί να προχωρήσει μόνο στην περίπτωση του διαβητολογικού υλικού.

Ο ιατρός θα πρέπει να πιστοποιηθεί στο Εφαρμογές > Ιατρικές Υπηρεσίες > Εγγραφή Ιατρών για Παροχές ΕΚΠΥ.


Ο ΑΜΚΑ του ελεγκτή μου φέρνει ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ

Αποστέλλετε τον ΑΜΚΑ στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Τα υλικά που δίνω αφορούν οξυγονοθεραπεία και είναι με ενοικίαση. Εκδίδω Τιμολόγιο Πώλησης αλλά και Δελτίο Παροχής Υπηρεσιών, πως υποβάλω;

Σύμφωνα με τη σύμβαση, απαιτείται ένα τιμολόγιο. Ωστόσο, τεχνικά, μπορείτε να καταχωρήσετε πάνω από ένα Φορολογικό Παραστατικό ανά υποβολή. Επομένως μπορείτε να τα καταχωρήσετε στην ίδια υποβολή.

Συμπληρώνω το Είδος αλλά δε μου φέρνει τιμή. Ποια τιμή να βάλω, αυτή που πουλάω ή αυτή που αποζημιώνει ο ΕΟΠΥΥ;

Αυτή που αποζημιώνει ο ΕΟΠΥΥ.

Έχω ηλεκτρονική γνωμάτευση για οστομικά υλικά με τρίμηνη διάρκεια. Πως θα υποβάλλω;

Πλέον οι γνωματεύσεις εκδίδονται με μηνιαία διάρκεια. Μέχρι να εξαντληθούν οι τρίμηνες γνωματεύσεις που διαθέτετε, θα τις υποβάλετε ανά μήνα με φωτοαντίγραφο. Δηλαδή γνωμάτευση με διάρκεια από 05/01/2016 έως 06/02/2017 θα υποβληθεί στο ΔΑΠΥ Παροχών για 01/2017 και 02/2017 με φωτοαντίγραφο της γνωμάτευσης.

Μου βγάζει «Ο ΑΜΚΑ έχει ξαναλάβει το είδος στις ΗΗ/ΜΜ/ΕΕΕΕ . Ελέγξτε το βιβλιάριο του ασφαλισμένου και όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά, πριν την εκτέλεση της γνωμάτευσης, ώστε να εκπληρώνονται οι προϋποθέσεις απόδοσης του αναφερόμενου είδους, σύμφωνα με τις συμβατικές σας υποχρεώσεις και τον Ενιαίο Κανονισμό Παροχών Υγείας (ΕΚΠΥ)». Τι σημαίνει αυτό;

Το μήνυμα είναι προειδοποιητικό. Θα πρέπει να ελέγξετε μήπως έχετε ήδη καταχωρήσει το παραστατικό ή να ελέγξετε σε συνεννόηση με τον δικαιούχο μήπως ακόμη δεν έχει παρέλθει το χρονικό διάστημα που προβλέπεται από τον ΕΚΠΥ (Ενιαίο Κανονισμό ΕΟΠΥΥ) για τη λήψη της παροχής.

Είμαι υποχρεωμένος να δεχτώ τις τιμές του ΕΟΠΥΥ;

Οι τιμές του ΕΟΠΥΥ είναι οι ανώτερες. Μπορείτε να χρεώνετε μικρότερη τιμή.

Η ιστοσελίδα  fskilkis.gr χρησιμοποιεί cookies για την διασφάλιση καλύτερης εμπειρίας στην ιστοσελίδα – Συνεχίζοντας την περιήγηση σας στην ιστοσελίδα μας, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.